K nákupu nad 2.500 Kč dárek zdarma 3 ks miniatur v hodnotě 500 Kč!

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky eshopu Skeyndorbeauty

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen “podmínky”) upravují práva a povinnosti mezi prodávajícím, kterým je Lucie Rychlá, Slepá II 584/30, Praha 4, IČ: 76046907 (dále jen prodávají)  a kupujícím při nákupu zboží prostřednictvím internetového obchodu www.skeyndorbeauty.cz (dále jen “e-shop”).

 2. Vymezení pojmu

2.1. Prodávající při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby. 

2.2. Zákazníkem tohoto internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se Rozlišuj je kupující, který je spotřebitelem, a kupující, který je podnikatelem. 

2.3. Kupující, spotřebitel nebo jen spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. 

2.4. Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání se těmito výrobky nebo službami nebo je využívá pro podnikání. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají, a občanským zákoníkem. 

2.5. Uživatelem tohoto internetové obchody je každá osoba, která navštíví internetové stránky obchodu. 

2.6. Salon je provozovna prodávajícího na adrese. 

3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

3.1 Kupující může objednávat zboží prostřednictvím e-shopu

3.2 Objednávka podaná prostřednictvím e-shopu je považována za kupní smlouvu. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy prodávající potvrdí přijetí objednávky kupujícím.

3.3 Při uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Prodávající si vyhrazuje právo nepřímo objednávku zrušit, nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží nemá prodávající skladem nebo zboží se nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že kupující zaplatil již kupní cenu, bude mu tato částka převedena zpět na jeho bankovní účet a k uzavření kupní smlouvy nedojde.

3.4 Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, pokud došlo ze strany kupujícího ke zneužití obchodních údajů nebo k jiným krokům vedoucím k možné záměrně osob na straně kupujícího.

3.5 Kupující je povinen uvádět při objednávce pravdivé a úplné údaje, zejména kontaktní informace a adresu pro doručení.

 
4. Ceny

4.1 Tak cena zboží je určena nabídkou prodávajícího na stránkách tohoto internetového obchodu. Ceny uvedené na stránkách internetové obchody jsou platné pouze pro prodej prostřednictvím tohoto internetového obchodu. 

4.2 Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodání zboží nebo náklady spojené se zvolený způsobem platby ve výši uvedené na stránkách internetového obchodu.

4.3 Akční ceny a jiné akční nabídky platné pro prodej prostřednictvím tohoto internetového obchodu platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží, nebo podobu časově určenou. Pokud je poskytnutí akční slevy nebo slevy na zboží vázáno podmínkou koupě jiného zboží ve stanoveném množství nebo hodnotě, tak v případě, že odstoupením od kupní smlouvy nebo jejím zrušením byť jen částečně dojde k dostatečnému nesplnění dané podmínky, zaniká tím nárok kupujícího na poskytnutí akční slevy nebo slevy na dané zboží. 


5. Platební podmínky

5.1 Na základě kupní smlouvy vystaví prodávající kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad – fakturu prodávající zašle kupujícímu spolu s dodávaným zbožím. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty.

5.2 Bezhotovostní platba:  V případě bezhotovostní platby je Kupující povinen provést úhradu kupní ceny zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby, který je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Prodávajícího. V případě tohoto způsobu platby Je třeba, aby byla částka připsána na účet prodávajícího nejpozději do 3 pracovních dnů po potvrzení objednávky, v opačném případě bude prodávající považovala objednávku za zrušenou. 

5.3 Kupující může zvolit následující způsoby platby:

• Bezhotovostní platba předem: Platba převodem na bankovní účet prodávajícího č. 287044202/0300 vedený u ČSOB

• Bezhotovostně prostřednictvím platební brány Shoptet Pay online platby

• V hotovosti nebo bezhotovostně prostřednictvím platebních karet nebo QR kódem při osobním odběru v  salonu Luxxe, Jílovská 424/31, Praha 4, 14200

5.4 Zboží zůstává do úplného zaplacení kupujícím spotřebitelem majetkem Provozovatele.

6. Dodací podmínky

6.1 Zboží je doručováno pouze na území České Republiky prostřednictvím smluvních dopravců, jako jsou Česká pošta - Balíkovna a na adresu, Zásilkovna - odběrné místo nebo doručení na adresu, PPL - odběrné místo, DPD - odběrné místo a osobní odběr v salonu Luxxe

6.2. Dodací lhůta je obvykle 1-3 pracovních dnů od přijetí platby a zbožím skladm, pokud není u konkrétního zboží uvedeno jinak.

6.3 Náklady na dopravu jsou uvedeny při objednávce a mohou se lišit v závislosti na zvoleném způsobu dopravy a platby. Cena je stanovena dle aktuálních ceníků dle zvoleného dopravce.

6.4. Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s přepravcem stát zásilky počet balíků neporušenost lepící pásky a podobně. Podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je například neúplná nebo poškozená. Pokud tak to poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné, aby kupující sepsal s přepravcem škodní protokol, do kterého popíše zjištěna poškození. Neúplnou nebo poškozenou zásilku kupující neprodleně oznámit e-mailem na adresu prodávajícího info@luxe.cz a s přepravcem sepsaný škodní protokol bez zbytečného odkladu zašle e-mailem, nebo poštou prodávajícímu.  

6.5. V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

7. Odstoupení od smlouvy

7.1. Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředku komunitace na dálku v internetovém obchodě má kupující spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě kupující kontaktu je prodávajícího a písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedení jména, adresy, čísla faktury, data převzetí zboží a čísla účtu pro vrácení peněz. Pokud kupující nevlastní bankovní účet, zašly prodávající kupujícímu peníze Poštovní složenkou na adresu uvedenou v oznámení odstoupení od smlouvy. Odstoupení od smlouvy musí být zasláno nebo předáno prodávajícímu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Kupující může odstoupení od smlouvy zaslat prodávajícímu poštou na adresu prodávajícího: Salon Luxxe, Jílovská 424/30, Praha 4, 14200 nebo osobně předat přímo v salonu nebo emailem na info@luxxe.cz

7.2. Odstoupí-li kupující od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dní od okamžiku odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Zboží musí být vráceno prodávajícího kompletní, nesmí jevit známky používání, opotřebení či poškození nebo musí být vráceno v nepoškozeném obalu, pokud to předpokládá povaha zboží například krémy atd. Náklady vrácení zboží nese kupující, a to i v případě, k ty zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

7.3. Prodávající vrátí kupujícímu peníze za zboží, na které kupující uplatnil nárok na odstoupení od smlouvy nejpozději do 14 dnů od převzetí doručení oznámení o odstoupení od smlouvy. Podmínkou pro vrácení peněz je vrácení zboží v souladu s těmito podmínkami. Běh lhůty pro vrácení peněz za zboží, u kterého kupující uplatnil právo na odstoupení od smlouvy, je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel zboží zpět v souladu s těmito podmínkami. Právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Kupující v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní převzetí plnění musí prodávajícímu vrátit vše, co na základě kupní smlouvy získal. Právo na odstoupení od smlouvy kupující nemá v případě smluv: Na poskytování služeb, jestliže se jich plněním bylo s jeho souhlasem započato před úplné a tím huty 14 dnů od převzetí plnění:  a) Na dodávku zboží upraveného Podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychle zkáze opotřebení nebo za starání. b) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před úplně tím do těch 14 dnů od převzetí plnění.

7.4. Kupující bere na vědomí, že v případě, že mu prodávající při nákupu zboží poskytne dárek, ať už část boží zdarma, nebo jinou věc, je podmínkou darování uzavření a splnínění kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím. Pokud kupující využije práva odstoupit od vstupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, smlouva o darování mezi prodávajícím a kupujícím zaniká a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit prodávajícím i v této souvislosti poskytnuté dárky. V případě že ty to nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápané jako bezdůvodné obohacení kupujícího. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má prodávající právo na peněžitého náhradu ve výši obvyklé ceny. Prodávající muže uplatnit nakupujícím právu na tuto peněžitou náhradu a započít svůj nárok na vrácení kupní cenu. V případě odstoupení od darovací smlouvy nezaniká smlouva kupní a smlouvy jsou posuzované z tohoto hlediska samostatně.

7.5. Reklamace: V případě, že věc při převzetí kupujícím trpí vadou či vadami, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a ve zbytečné odkladu věc uvedl do stavu bezvadného. Kupující může požadovat i dodání nové věci bezva, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součástí věci, Může kupující požadovat jen výměnu součástí, není-li to možné, Může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem poveze vady neúměrné zejména zeli vadu odstranit zbytečného odkazu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, Pokud nemůže vjet řádně užívat pro opakovaný výskyt pak by po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatníly právo na dodání nové věci bezva, na výměnu její součástí nebo na opravu věci, Může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vadčárka vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by z jednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou vědci, nebo její opravu, není-li takový postup možný, Může kupující požadova přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Kupující je oprávně uplatnit právo z vady, které se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí, neměli uvedeno jinak. To se však netýká:

  • U věci prodávané za nižší cenu na vadu pro kterou byla nižší cena ujednána
  • Na opotřebení věci způsobené jejím obvykle užíváním
  • Použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení kterou věc měla při převzetí kupujícím
  • Vyplývá-li to z povahy věci, projeví-li se vada během šesti měsíců ode dne převzetí věci, má se za to že věc byla vadná již při v jejím převzetí, pokud se neprokáže opak

7.6. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je nejdéle 30 dnů od podání reklamace a předložení reklamovaného zboží prodávajícímu. Běh lhůty pro vyřízení reklamace je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiné podklady, atd.). Prodávající je povinenen vyžádat doplnění podkladů odkupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavená až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím. Při reklamaci zboží zákazník vyplní reklamační protokol který mu bude zaslán emailem. Při reklamaci odesláním poštou na adresu prodávajícího nesmí kupující zaslat zboží na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato. Kupující může reklamaci nahlásit telefonicky na čísle: 775 173 959, případně emalem: info@luxxe.cz

8. Ochrana osobních údajů

8.1. Prodávající se zavazuje nakládat s osobními údaji v souladu s platnými právními předpisy (zejména GDPR).

8.2. Osobní údaje Jsou zpracovávány za účelem plnění kupní smlouvy, vedení uživatelského účtu a zasílání obchodních sdělení.

8.3. Kupující má právo na přístup k osobním údajům, jejich opravu, výměnu vás nebo omezení zpracování, jakož i další práva podle platných právních předpisů.

8.4. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

8.5. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího v souladu s platnou legislativou, zejména s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR).

 

9. Závěrečná ustanovení

9.1 Tyto podmínky platí ve znění uvedeném na stránkách internetového obchodu v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka kupujícího je posvém potvrzení jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Odesláním objednávky kupující souhlasí se zasíláním obchodních sdělení najím zadaný email. Tyto podmínky kupujícímu umožňujících archivaci a reprodukci. Momentem odeslání objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení podmínek vyzní platné v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží, nebyla li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 14.4.2025.